GENEL HİZMET ALIM SÖZLEŞMESİ

GENEL HİZMET ALIM SÖZLEŞMESİ

1- Taraflar

Kurumun

Adı                     :  …..

Adresi                 :  …..

Telefonu              :  …..

E-mail                 :  …..

Yüklenicinin

Adı                     :  …..

T.C. Kimlik         :  …..

Vergi Kim.          :  …..

Adresi                 :  …..

Telefonu              :  …..

Faks No.su         :  …..

Her iki taraf yukarıda belirtilen adreslerini tebligat adresleri olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ ilgili tarafa yapılmış sayılır.

Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler.

2- İşin Adı

…..’nun iç ve dış genel alan temizliği, çocukların özbakım işlerinde yardımcı olacak 3 personelin, çocukların beslenmesi için mutfakta 1 aşçı ve 1 aşçı yardımcısı personelin çalıştırılmasına dair hizmet alımı.

3- Personelin Çalışma Yeri

…..’dur.

4- Hizmet Konusu İşler

Aşçı ve aşçı yardımcısı

–    Okulun aşçı ve aşçı yardımcısı hizmetlerini yürütmek (bu kişilerde sertifika olması şarttır).

–    Mutfakta bulaşık işlerini, yemekhanede garsonluk hizmetlerini yapmak.

–    Yemekhane ve mutfağın temizliğini yapmak.

–    Yemek saatlerinde çocuklara yardımcı olmak.

–    Okul müdürünün uygun göreceği diğer görevleri yerine getirmek.

Temizlik ve Yardımcı Hizmetler Personeli

–    Okulun iç ve dış alanlarının (tüm sınıflar, öğrenci tuvaletleri,idari odalar,personel tuvaleti,dış merdivenler) temizliğini yapmak.

–    Çocukların özbakım (beslenme,tuvalet,el yıkama,diş fırçalama v.b.) işlerinde yardımcı olmak.

Okul müdürünün uygun göreceği diğer görevleri yerine getirmek.

5- Çalıştırılacak Personel sayısı

l aşçı,

l aşçı yardımcısı,

3 temizlik ve yardımcı hizmetler personeli olmak üzere toplam 5 (beş) personel çalıştırılacaktır.

İdarenin ihtiyaç, duyması halinde personel sayısında artış veya eksilme yapılacaktır.

6- Çalıştırılacak Personelin Niteliği

Yüklenici tarafından istihdam edilecek olan personelin;

Türk vatandaşı olması,

18 yaşını tamamlamış bayan olması,

Sağlık durumunun çalışacağı işe uygun olduğuna dair raporunun bulunması,

Aşçı ve aşçı yardımcısının aşçılık sertifikasının olması,

Temizlik ve yardımcı hizmetler personelinin çocuk gelişimi bölümü diploması yada sertifikasının olması gerekir.

Yüklenici firma personeli tecrübeli ve güvenilir, temiz giyimli, özenli, tavır ve davranışı kurumumuz onuruna uygun olacaktır.

7 – Yüklenicinin Sorumlulukları

Yüklenicinin sözleşme konusu hizmet alımına ilişkin sorumlulukları, İş Kanunu hükümlerine göre uygulamakla yükümlüdür.

Uymadığı takdirde tüm sorumluluk yükleniciye ait olacaktır.

Yüklenici işi eksik yaptığı ya da geciktirdiği takdirde 23 Nisan Anaokulu yetkilileri bir kereye mahsus yazılı olarak yükleniciyi uyarır. Durumun ikinci defa tekrar etmesi halinde iş bedelinin % 10’u eksik ödenir. Durumun üçüncü kez tekrarında kurum yükleniciye en az 15 gün önceden yazılı olarak bildirmek suretiyle sözleşmeyi fesh edebilir.

Kurumda işe başlatılanlara ait nüfus cüzdanı örneği, sabıka kaydı, ikametgah ilmühaberi, 2 adet vesikalık fotoğraf,SGK işe başlama yada ayrılma belgeleri Yüklenici tarafından 15 gün içerisinde kuruma teslim edilecektir.

Yüklenici Firma, kuramla yapılan sözleşmenin (23 Nisan Anaokulu Müdürlüğü) bir örneğini SGK’ ya verir.

Yapılan hesaplama neticesinde ulaşılan birim fiyatlar % 3 oranında sözleşme ve genel giderler, sözleşmeye dahil fiyatlardır. Bu iş için teminat alınmamıştır.

SGK (SSK) primlerinin bildirilmesi ve ödenmesinden Yüklenici sorumludur.

Yüklenici, çalışan personelin aylık sigorta primlerini tam olarak (30 gün) yatıracaktır.

Yüklenici firma personel maaşlarını her avın l’inde kişilerin banka hesaplarına aktarmak zorundadır.

Yüklenici firma, personellerin aylık primlerinin SGK’ ya düzenli olarak ödeme yapıldığına dair istihkak belgesini ve her personel için düzenlenen maaş bordrolarını, personel maaşlarının banka hesaplarına yatırıldığına dair banka dekontlarını her ay sonunda kuruma teslim edecektir.Ödemeye esas belgelerin kuruma ibraz edilmesi sonrasında yüklenici firma tarafından aylık fatura edilen hakediş tutarı ödenecektir.Ay sonlarında kuruma belgelerin ibraz edilmemesi durumunda söz konusu ödemeler Yüklenici firmanın son hakediş tutarından mahsup edilerek, kurum tarafından yapılacaktır.

Yüklenici firma çalıştırdığı işçilerin hangi bölümlerde görevli olduklarına ilişkin görevlendirme belgesini idareye vermek zorundadır.

İş yerinde işçi istihdamı sırasında “İşçi Sağlığı, İş Güvenliği Tüzüğü” hükümleri gereğince iş kazası ve meslek hastalıklarını önlemek ve gerekli tedbirlerin alınmasından yüklenici sorumludur.

Sosyal Sigortalar Mevzuatı ile her türlü işçi ve işveren hakkındaki mevzuata göre işçi alınması, işçi haklarının ödenmesi, işçi çıkarılması ve sair konularda tüm sorumluluk yükleniciye ait olup, kurum bu konularda sorumlu sayılmayacaktır.

Yemekhane ve mutfakta çalışan işçilerin 3 aylık sağlık kontrolleri Yüklenici Firma tarafından yaptırılacaktır.

Yüklenici firma viziteye çıkacak elemanlar için ihtiyaç olan vizite kağıtlarını çalışılan mahalde bulundurmak ve ihtiyaçlarını burada karşılamak zorunda olup,viziteye çıkan elemanların isimleri aynı gün idareye bildirilecektir.

Viziteye çıkan elemanlar puantaj da eksik eleman gösterilecek ve ayrıca günlük asgari ücret tutarı Yüklenici firmadan eksilecektir. Evlenme, ölüm, doğum, rapor ve özel izinler sebebiyle göreve gelmeyen elemanların yerine Yüklenici yeni eleman görevlendirecektir.

Kurumun izni olmadan işin bir kısmı veya tamamı diğer bir gerçek veya tüzel kişiye devredilemez.

8- Kurumun Sorumlulukları

Kurum, anılan hizmetlerin yerine getirilmesi için gerekli şartları oluşturmalıdır.

9- Cezalar

Herhangi bir nedenle işe gelmeyen işçilerden her biri için gelmediği her gün için brüt maaşının 2 günlük tutarı, tekrarında 8 günlük tutarı ceza olarak kesilebilir. Tekrarında kurum yetkilileri sözleşmeyi tek taraflı fes edebilir.

10- Sözleşme Bedeli

Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan …..-TL + KDV hariç olarak akdedilmiştir.

Tam zamanlı çalışan SGK’lı personel için KDV hariç sözleşme bedeli Kamu ihale Kurumu eşik değerinin üzerinde olup, toplam sözleşme bedeli KDV dahil …..-TL x % 18 KDV = …..-TL’dir.

SGK matrahı veya Askeri Ücret artışlarını Yüklenici Firma karşılayacaktır.

11- Yazışmalar

Taraflar iş bu sözleşmede yazılı adreslerin kanuni ikametleri kabul etmiş olup vaki olacak adres değişikliklerini 3 gün içinde yazılı olarak karşı tarafa bildirmek zorundadır. Aksi halde adrese yazılacak her türlü tebligatın muteber sayılacağını taraflar şimdiden kabul ve taahhüt etmiştir.

12- Anlaşmazlıklar

Taraflar bu sözleşmeden doğabilecek tüm anlaşmazlıkların çözümünde ….. mahkemelerinin ve icra dairelerinin yetkili olduğunu kabul eder.

13- Vergi ve Harçlar

Sözleşmenin yapılması ve uygulanması ile ilgili KDV hariç her türlü harç ve vergiler yükleniciye aittir.

14- İşin Süresi

İşin başlama tarihi: Aşçı, aşçı yardımcısı, temizlik ve yardımcı hizmetler personeli .. / .. / …. tarihinde işe başlayacaktır.

İşin bitiş tarihi: Aşçı, aşçı yardımcısı, 1 temizlik ve yardımcı hizmetler personeli .. / .. / …. tarihinden işten ayrılacaktır. 2 Temizlik ve yardımcı hizmetler personeli .. / .. / …. tarihinde işten ayrılacaktır.

15- İzin Süresi

Personelin haftalık izin günü ve günlük ara dinlenme zamanları ….. Anaokulu yöneticileri tarafından belirlenecektir.

16- Sözleşme İçeriği ve Yürürlük

Bu sözleşme 16 (onaltı) maddeden ibaret olup, ….. Anaokulu Müdürlüğü ve yüklenici firma ….. arasında .. / .. / …. tarihinde akdedilmiştir.

 

Yüklenici                                               ….. Anaokulu Müdürü

[/column]

guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Button
error: Content is protected !!
WhatsApp chat